Mowa czy rozmowa? Aktywności kształtujące komunikację werbalną
22 lipca 2023, 09:00
On-line: BigBlueButton
Opis szkolenia
Szkolenie przeznaczone dla specjalistów, logopedów, pedagogów, psychologów pracujących z małymi dziećmi z ASD, a także rodziców, którzy chcą wspierać rozwój komunikacji i języka u swojego dziecka.
Termin: 22 lipca 2023 w godz. 9.00-13.30
Szkolenie nagrywane.
Zdobyte kompetencje po szkoleniu:
Uczestnik będzie wiedział:
-jaka jest różnica między mową a rozmową.
- jakie kompetencje należy kształtować, by rozwijać umiejętności werbalne służące komunikacji.
- kiedy wprowadzić pracę " nad słowem"
- jak budować umiejętności werbalne
- wiedział jakie istnieją możliwe strategie doboru pierwszych słów u dzieci z ASD.
Uczestnik będzie umiał:
- przeprowadzić aktywności i zabawy wspomagające rozwój umiejętności komunikacyjnych
- wybrać słowa, do terapii logopedycznej
- zastosować strategie w pracy z dzieckiem, które nie realizuje dźwięków znaczących.
- przeprowadzić zabawy motywujące do dialogu
- prowadzić zabawy i ćwiczenia służące mowie werbalnej wykorzystywanej w komunikacji.
Prowadząca: mgr Joanna Wójtowicz-Pałasz– logopeda kliniczny terapii wczesnodziecięcej, pedagog. Specjalizuje się w terapii małych dzieci z zaburzeniami komunikacji i rozwoju języka, diagnosta dzieci z ASD. Pasjonatka pracy Małym Dzieckiem z trudnościami w komunikacji z wykorzystaniem zabawy. Wieloletni wykładowca akademicki (UM Wrocław, UP w Krakowie, WSB w Dąbrowie, Akademii Ignatianum , APS w Warszawie) Współinicjatorka ogólnopolskiej akcji logopedów „272 – Dwa słowa na dwa lata to o dwieście słów za mało”. Bierze czynny udział jako prelegentka w konferencjach dotyczących zaburzeń ze spektrum autyzmu. Dzieli się wiedzą podczas szkoleń dla specjalistów, studentów, a także rodziców.
Termin: 22 lipca 2023 w godz. 9.00-13.30
Szkolenie nagrywane.
Zdobyte kompetencje po szkoleniu:
Uczestnik będzie wiedział:
-jaka jest różnica między mową a rozmową.
- jakie kompetencje należy kształtować, by rozwijać umiejętności werbalne służące komunikacji.
- kiedy wprowadzić pracę " nad słowem"
- jak budować umiejętności werbalne
- wiedział jakie istnieją możliwe strategie doboru pierwszych słów u dzieci z ASD.
Uczestnik będzie umiał:
- przeprowadzić aktywności i zabawy wspomagające rozwój umiejętności komunikacyjnych
- wybrać słowa, do terapii logopedycznej
- zastosować strategie w pracy z dzieckiem, które nie realizuje dźwięków znaczących.
- przeprowadzić zabawy motywujące do dialogu
- prowadzić zabawy i ćwiczenia służące mowie werbalnej wykorzystywanej w komunikacji.
Prowadząca: mgr Joanna Wójtowicz-Pałasz– logopeda kliniczny terapii wczesnodziecięcej, pedagog. Specjalizuje się w terapii małych dzieci z zaburzeniami komunikacji i rozwoju języka, diagnosta dzieci z ASD. Pasjonatka pracy Małym Dzieckiem z trudnościami w komunikacji z wykorzystaniem zabawy. Wieloletni wykładowca akademicki (UM Wrocław, UP w Krakowie, WSB w Dąbrowie, Akademii Ignatianum , APS w Warszawie) Współinicjatorka ogólnopolskiej akcji logopedów „272 – Dwa słowa na dwa lata to o dwieście słów za mało”. Bierze czynny udział jako prelegentka w konferencjach dotyczących zaburzeń ze spektrum autyzmu. Dzieli się wiedzą podczas szkoleń dla specjalistów, studentów, a także rodziców.
Szkolenie przeznaczone dla specjalistów, logopedów, pedagogów, psychologów pracujących z małymi dziećmi z ASD, a także rodziców, którzy chcą wspierać rozwój komunikacji i języka u swojego dziecka.
Pełna cena szkolenia
250,00 zł
Zapisy zostały zakończone
Joanna Pałasz
pareologoped@gmail.com